מה קורה שלוקחים את הבירה הכי פופולארית בעולם ומחברים אותה עם פסטיבל מוזיקה? אתם יכולים לדמיין בעצמכם. את שמו קיבל הפסטיבל בשל רגע השיא המזוהה עמו, בעת השקיעה. הפסטיבל מתרחש בכל העולם במתחמים ייחודים שקרובים לים ומתאימים לוויז‘ן של חברת הבירה.
הרעיון:
לייצר לפסטיבל המדובר ליין שמסתובב בכל רחבי הארץ. עם מיתוג וקו גרפי מאוד מאוד מוקפד שבמרכזה שמה החברה את הסלוגן THIS IS LIVING - הכוונה היא להשתחרר, לחגוג את השקיעה, לחוות את הרוח החופשית, את הרגוע ולהתחבר מחדש לטבע. עם כל העקרונות האלה יצאנו לדרך.
אהבתם? אז אין לכם סיבה לא ליצור איתנו קשר כבר עכשיו! אנחנו פה לתת לכם פתרון מותאם אישית לכל מענה שיש לכם, בית עסק או חברה. הצטרפו עכשיו לחלק גדול ובלתי נפרד מלקוחותינו…